Farsangi maskarás mulatság / 2015.

Farsangi maskarás mulatság / 2015.

2012. május 2., szerda

Anyák napja

Májusi visszatekintő I.

"Azért mert szerettek jöttem a világra,
Lettem új fénycsillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig, igaz szeretettel,
A kincsetek vagyok, pici kincs: de ember!"


Donászy Magda: Ajándék
Színes ceruzával
rajzoltam egy képet,
anyák napján reggel,
Édesanyám néked.

Lerajzoltam én egy
aranyos madarat,
aranyos madárra
aranyos tollakat.

Elkészült a madár,
Nem mozdul a szárnya,
Pedig hogyha tudna,
a válladra szállna.

Eldalolná csöndben
tenéked egy dalban,
amit anyák napján
mondani akartam.
Az év talán egyik legszebb ünnepén az édesanyákat köszöntjük! Hálánkat, tiszteletünket fejezzük ki ilyenkor... s igyekezzünk az év minden más napján is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése